דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדרי שינה 

מאת    [ 07/10/2010 ]

מילים במאמר: 601   [ נצפה 2496 פעמים ]

ריהוט – חדרי שינה

בחירת ריהוט לבית יכולה להיות משימה מורכבת ולא פשוטה כלל. יש לקחת בחשבון מגוון משתנים כגון: התאמת מידות הריהוט לגודל החלל, בחירת קונספט עיצובי לריהוט, התאמת עיצוב הריהוט בכל חדר בפני עצמו ולכל הריהוט בבית, הקפדה על בחירת ריהוט איכותי מחברה המעניקה אחריות ושירות מלא וכדומה. אולם נדמה כי בחירת הריהוט לחדרי שינה היא אחת הבחירות הקשות ביותר.

בניגוד למרבית החללים בבית, חדרי השינה הם מקום המפלט שלנו. הם פינת המרגוע הפרטית שלנו בתוך המולת הבית, מקום המוקדש כולו לטיפוח הזוגיות והאינטימיות עם בן / בת הזוג וליצירת רגיעה מושלמת. אולם באופן אבסורדי, אנשים רבים מציבים את חדרי השינה שלהם בתחתית סולם העדיפויות של ריהוט חדרי הבית.

בגלל אופיים המיוחד של חדרי השינה חשוב מאוד להקדיש מחשבה רבה ותשומת לב בבחירת הריהוט לחדרי השינה. אם גם אתם החלטתם שהגיע הזמן לחדש את פני חדר השינה שלכם ולהעניק לו את תשומת הלב הראויה לו, להלן כמה טיפים חשובים לעיצוב ולבחירת ריהוט לחדרי שינה:

עיצוב חדרי שינה כסוויטה במלון בוטיק

נסו להיזכר באחת החופשות האחרונות שלכם, בה נהניתם כל כך עד כי לא רציתם כלל לעזוב את החדר במלון. עם אותה תחושה גשו למלאכת העיצוב ובחירת הריהוט לחדר השינה שלכם. המגמה הרווחת כיום בריהוט חדרי שינה היא להעניק לחדר השינה הביתי מראה של סוויטה מפנקת במלון בוטיק מפואר ואינטימי. חשוב להקפיד שכל פרטי הריהוט ידברו בשפה עיצובית דומה: השידות, פינת האיפור, הכורסא, הספה הקטנה, מנורות הלילה וכו'. עיצוב הריהוט צריך להשתלב גם עם מוצרי הטקסטיל בחדרי השינה: הווילונות, המצעים, כיסויי המיטה וכדומה.

חדרי שינה כמיני - לופט

טרנד נוסף בעיצוב חדרי שינה הוא הפיכתם למיני - לופט, דהיינו לחלל פתוח שבו ישנה מיטה, פינת עבודה / פינת קריאה, ארונית / שידה, ארון בגדים או חדר ארונות וחדר רחצה פתוח. עיצוב חדרי שינה כמיני-לופט יוצר תחושת זרימה בין חללי החדר השונים ומעניק תחושת מרחב, פאר והרמוניה גם בחדרי שינה קטנים יחסית.

חזרה לטבע בריהוט חדרי שינה

עוד מגמה שמאפיינת את עיצוב חדרי השינה בשנים האחרונות היא מגמת החזרה לטבע. הכוונה היא לייצור ולעיצוב חדרי שינה בטכנולוגיות "ירוקות" מתקדמות, כמו למשל: ייצור ריהוט לחדרי שינה מחומרים שנלקחו מן הטבע בצורה מבוקרת, מחומרים מתכלים או כאלו שניתנים למחזור (עץ, אבן, מגוון מתכות, זכוכית ועוד). מגמת החזרה לטבע בחדרי שינה באה לידי ביטוי גם בבחירת הצבעים, שהם צבעי טבע: אפור בהיר, קרם, בז', חום ולבן ודוגמאות פרחים וצמחים.

המיטה כלב ליבו של חדר השינה

פריט הריהוט המרכזי של כל חדר שינה הוא המיטה, ולכן המיטה מהווה גם את המוקד העיצובי העיקרי בחדר. לכן, בבואכם לעצב את חדר השינה התחילו מבחירת המיטה ורק לאחר מכן התאימו לה את שאר הריהוט. רק כך תוכלו להשיג עיצוב אחיד בחדר השינה. חשוב לבחור במיטה נוחה, אשר תעניק לכם חוויית שינה אולטימטיבית. כמו כן, חשוב להקפיד שגודל המיטה יהיה פרופורציונאלי לגודל החדר.

 

לסיכום, חדרי שינה הם לא פחות חשובים מהמטבח, מהסלון או מחדרי הילדים בבית. לכן, גם בעיצוב ובבחירת הריהוט לחדרי השינה כדאי ואף רצוי להקדיש מחשבה ומשאבים לא מבוטלים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב